משלוח פרחים לחוץ לארץ בימי קורונה

משלוחי הפרחים ברחבי העולם, מוגבלים ובהתאם להנחיות הטיפול במגפת הקורונה בכל מדינה ומדינת יעד - בבקשה עמדו איתנו בקשר פרטני.

עקב ההגבלות בתנועה והמחסור בפרחים, עלות הזמנת פרחים לחו"ל תכלול תוספת של עד 120 ₪ ובהתאם למדינת היעד.

משלוחי פרחים לחוץ לארץ - לכל רחבי הגלובוס, היא ההתמחות של רשת הפרחים הגדולה בעולם "אינטרפלורה".

ידועה גם בשמה הבינלאומי "Fleurop-Interflora" ועם פריסה במעל 150 מדינות ונוכחות של כ-58,000 סניפים ועשרות אלפי סדרני פרחים הזמינים בכל עת ובכל מקום - הרשת מתגאה ביכולת שלה לשרת את הלקוחות מקצהו השני של כדור הארץ, באיכות, מחיר ושירות ללא תחרות.

בגלל הנוכחות בשש יבשות, משלוח פרחים בינלאומי הופך מהיר, פשוט וזול.

Fleurop-Interflora

מערכת ההזמנות המקוונת של הרשת, מתבססת על אתרי סחר-מקוון מקומיים בכל ארץ והמקושרים למערכת הזמנות אירגונית בינלאומית המשגרת את ההזמנה לארץ וסניף היעד בזמן קצר. כך, מובטחת איכות שירות בקצה העולם, פרחים טריים בסניף הקרוב ביותר לכתובת היעד ומחיר הזול ביותר האפשרי.

ההתחייבות של הרשת הבינלאומית הגדול בעולם ועם הפריסה הרחבה, מאפשר למזמין משלוח הפרחים לחו"ל להבטיח -

  1. משלוח הסידור שהוזמן בחנות, על-ידי המוכר
  2. פרחים טריים, במצב הטוב ביותר האפשרי
  3. תאריך משלוח
  4. מחיר סופי וכפי שאושר בהזמנה וללא הפתעות

הזמינות בשש יבשות, מאות מדינות ועשרות אלפי-סניפים מבטיחים חווית הזמנה ומשלוח בצד המזמין והפתעה פרחונית, טריה ומשמחת בצד המקבל - חוויה שפעם היה קשה להשיג ולפני עדין התקשורת הגלובאלי המקוונת.

משלוח זר פרחים לברכה בחג המולד וערב השנה החדשה, מעולם לא היו פשוט יותר.

איך מזמינים משלוח פרחים לחוץ-לארץ? קל ופשוט.

בוחרים בתפריט את עמוד 'פרחים לחו"ל" ומתוכו לפי אזורי המשלוח בעולם - אירופה, אמריקה ואפריקה, אסיה ופסיפיק ומתוכו את ארץ היעד. אפשר גם לעבור ישירות לעמוד 'משלוח פרחים לחו"ל' ושם לבחור מדינה לפי סדר הא'-ב'.

נכנסים לקטגוריית המדינה וממיינים לפי הנוחות באפשרויות מחיר, שם המוצר או מבצעים - מוסיפים את הפריט לעגלת הקניות. אפשר להמשיך להוסיף פריטים, אך רק מאותה ארץ היעד וכדי למנוע בלבול בהזמנה או עלות פיצול משלוח גבוהה במיוחד.

בעגלת הקניות, יש להקפיד לעדכן את כתובת המשלוח לארץ היעד (ואחרת המחיר לא יתעדכן) וכן בוחרים את תאריך המשלוח ואפשר גם להוסיף ברכה אישית ו\או הערות נוספות לסניף היעד.