אינטפלורה בעולם - Fleurop

אינטרפלורה הבינלאומית (Fleurop-Interflora) היא רשת חנויות הפרחים הגדולה בעולם ומתבססת על חיבור כ -50,000 חנויות פרחים בבריטניה, צפון אמריקה, אסיה ודרום אמריקה. בכך נותר קשר בינלאומי לאספקת משלוחי פרחים קמעונאי המאפשר רשת בינלאומית למשלוח פרחים במעל 150 מדינות.

אינטרפלורה ישראלבמשך 95 שנים, המותגים Fleurop ו-Interflor יחד עם הסימן המסחרי "מרקורי" הוכרו באיכות הגבוהה ביותר במוצרי פרחים, זרים, סידורי פרחים, זרי אבל וניחומים, מתנות וצמחים ומצוינות השירות ללקוח.

יסודות Fleurop ומערכת ההפצה עולמית למשלוחי הפרחים הוקמו בשנת 1927. בשנת 1946, רשת חנויות הפרחים ומשלוחי פרחים Transworld (FTD), הצטרפה לרשת Interflora הבריטי קבוצת Fleurop-Interflora ויצרה שילוב כוחות כדי להקים ארגון חדש שמטרתו להפיץ פרחים ברחבי העולם.

היום, Fleurop-Interflora מבצעת מעל 25,000,000 הזמנות לפרחים על צורותיהן השונות, בשנה.

רשת חנויות הפרחים Fleurop-Interflora מקושרת בטכנולוגיית התקשורת המתקדמת ביותר. במבט לאחור עד 1910 זה היה הטלגרף שאפשר למעשה העברת הזמנות פרחים וסידורי פרחים בכל העולם וכיום דבר זה אפשרי בהתבסס על מידע ממוחשבת, עיבוד מדיה ותמונה כמו למשל באינטרנט. אלו הם הכוחות המניעים מאחורי פיתוח מהיר של Fleurop ושל Interflora. שיפורים טכניים אלו עשו סוף סוף את הדבר אפשרי להחליף את סיסמת הרשת "פרחים מסביב לעולם" בסיסמה "פרחים בתוך שעות ברחבי העולם".

אנא העמידו אותנו במבחן: על מנת להפתיע במשלוח זר פרחים שלכם דרך האינטרנט או דרך אחת החנויות אינטרפלורה הפרוסות בארצכם ושלחו זר פרחים ואנחנו נמסור את ברכת הפרחים שלכם בתוך עמידה בלוח הזמנים לכתובת הנמען, מהיר וטרי, עם מגע אישי, על ידי אחד מחנויות הפרחים Fleurop-Interflora החברה ברשת הבינלאומית.

אנו מברכים אותך בתור אחד הלקוחות שלנו, אנו מודים לך על האמון שאתה נותן בחברה שלנו. לחצו כדי ללמוד עוד, על רשת חנויות הפרחים הגדולה בעולם Fleurop-Interflora או כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של רשת אינטרפלורה העולמית.